Specjalna jesienna oferta w salonach Toyoty

Nowe, niższe ceny – do końca października

2019-09-16

We wrześniu Toyota startuje z limitowaną ofertę cenową dla wybranych modeli, która obejmie wszystkie ich wersje wyposażenia. W ten sposób japoński producent chce złagodzić wzrost cen nowych samochodów w Polsce, spowodowany m.in. koniecznością przystosowania napędów do normy emisji spalin zgodnej z WLTP. Akcja potrwa do końca października.

Toyota a normy emisji spalin WLTP

W styczniu 2020 roku zaczną obowiązywać nowe, niższe normy emisji spalin dla aut osobowych. Producenci samochodów, chcąc im sprostać, będą musieli zmodyfikować swoje silniki, a nawet wprowadzić nowe ich generacje. Będzie się to wiązało z dodatkowymi kosztami, które spowodują wzrost cen nowych aut w kolejnych miesiącach.

Toyota już dziś spełnia warunki nowych norm środowiskowych. A wszystko to za sprawą rosnącej wciąż sprzedaży modeli z napędem hybrydowym oraz wyeliminowaniu z oferty samochodów osobowych silników Diesla.

„W Europie udział hybryd w całkowitej sprzedaży osobowych Toyot przewyższa obecnie 50%. W Polsce przekraczamy właśnie 30% tego udziału i jest to tendencja rosnąca. Jednocześnie w grupie naszych topowych modeli (Corolli i RAV4 nowej generacji oraz Toyoty C-HR) udział hybryd w całkowitej sprzedaży stanowi od 60% do 80%” – podsumował dotychczasowe osiągnięcia marki Maciej Kilim, General Manager Toyota Motor Poland.

Chcąc utrzymać pozytywną tendencję, Toyota Motor Poland w porozumieniu ze swoją europejską centralą w Brukseli wprowadza limitowaną ofertę cenową na wybrane modele z silnikami benzynowymi.

Toyota Yaris :: Specjalna jesienna oferta w salonach Toyoty

„Rozmowy z naszymi partnerami w Brukseli toczyły się od tygodni. Naszym celem było doprowadzenie do większego zróżnicowania oferty i zwiększenia udziału w sprzedaży wersji benzynowych. To pozwoli także odciążyć nasze linie produkcyjne akumulatorów, które muszą sprostać lawinowo rosnącemu światowemu popytowi na hybrydy” – podkreślił Maciej Kilim.

Niższe ceny – do końca października

Obniżki dotyczą wybranych modeli Toyoty. I tak np. maksymalny rabat na przy zakupie Yarisa wyniesie nawet 5000 zł, AYGO można będzie kupić ze zniżką 6 000 zł, Corolla Hatchback i TS Kombi będzie tańsza o 12 000 zł, Corolla Classic – o 16 000 zł, a Toyota C-HR – o 14 000 zł. Nowa Toyota RAV4 może otrzymać za darmo nawigację o wartości 3200 zł, kosztując przy tym w wersji z silnikiem benzynowym 2.0 o 4000 zł mniej.

Toyota Yaris :: Specjalna jesienna oferta w salonach Toyoty

„To jest poziom oferty cenowej porównywalny z wyprzedażami rocznika. Muszę przyznać, że po raz pierwszy w Polsce możemy pozwolić sobie na tak szeroko zakrojoną akcję promocyjną” – kontynuował Kilim.

Nowa Corolla w atrakcyjnej cenie

Nowa generacja Corolli, która zadebiutowała na rynku w tym roku, już od czterech miesięcy jest najpopularniejszym samochodem w Polsce. Teraz Corollę Hatchback w wersji Active i z silnikiem 1.2 Turbo można kupić już od 69 900 zł. Corolla Sedan nowej generacji kosztuje od 77 900 zł, a rabaty na ten model sięgają 9 000 zł.

„To precedens, by tegoroczny topowy model będący w dodatku od kilku miesięcy liderem sprzedaży w Polsce otrzymał tak poważne wsparcie rabatowe. I mówimy tu o dobrze wyposażonej wersji Active, mającej w standardzie m.in. główne lampy LED, elektrycznie sterowane szyby wszystkich drzwi czy drugą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense.

A wszystko to w cenie poniżej 70 tys. złotych. Wieloletnie inwestowanie w napęd hybrydowy stawia nas w komfortowej sytuacji. Nie musimy ponosić kosztów dostosowania napędów do rygorystycznych norm emisji i inwestujemy te oszczędności w lepszą ofertę dla pozostałych wersji napędowych” – podsumował przygotowaną ofertę Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Motor Poland.

Dowiedz się więcej

Dni Otwarte w salonach Toyoty Dni Otwarte w salonach Toyoty Sprawdź atrakcyjne rabaty, poznaj nowości Toyota ze wzrostem sprzedaży Toyota ze wzrostem sprzedaży Sprawdź wyniki w III kwartale 2019 r. Toyota sprzedała w Polsce już 66 585 hybryd Toyota sprzedała w Polsce już 66 585 hybryd Dowiedz się więcej Toyota marką o najmniejszej utracie wartości Toyota marką o najmniejszej utracie wartości Dowiedz się więcej Toyota powalczy o tytuł Samochodu Roku 2020 Toyota powalczy o tytuł Samochodu Roku 2020 Sprawdź szczegóły Toyota sprzedała w Polsce 55 000 hybryd Toyota sprzedała w Polsce 55 000 hybryd Sprawdź popularne modele Auto dla kobiety Auto dla kobiety Najlepsze kobiece samochody Samochód rodzinny Samochód rodzinny Jaki kupić? Najlepszy SUV Najlepszy SUV Jaki wybrać? Innowacje Toyoty na targach w Paryżu Innowacje Toyoty na targach w Paryżu Poznaj najnowsze osiągnięcia Rośnie sprzedaż hybryd Toyoty Rośnie sprzedaż hybryd Toyoty Sprawdź dane sprzedażowe za I półrocze Tydzień Wyprzedaży w salonach Toyoty Tydzień Wyprzedaży w salonach Toyoty Skorzystaj z niskich rat
Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

OK